Найбільшою популярністю останнім часом користується комплексне обслуговування офісів витратними матеріалами. Сучасний скрупульозний сервіс передбачає повний спектр задоволення потреб клієнтів усіма необхідними у кожному офісі товарами. Існують деякі відмінності в обслуговуванні офісів корпоративного сектору та малих фірм. Оптові поставки продукції, постачання та надання послуг для великих акціонерних товариств має дві форми - постійне партнерське співробітництво, засноване на довгострокових договорах та разові поставки, що ґрунтуються на щомісячній конкуренції цінових пропозицій. Незалежно від варіанта взаємної роботи, великі клієнти хочуть негайне та якісне постачання витратних товарів, або заправку картриджів, або ремонт техніки негайно. Працюючи з цією категорією замовників, фірмі-постачальнику канцелярських і господарських товарів необхідно мати кілька контактів у замовника, інакше зі зміною керівництва можна втратити непогану частину доходу.
Мікробізнес відрізняється невеликим та заздалегідь визначеним асортиментом продукції та обмеженим бюджетом. При забезпеченні малих офісів найбільш продаваними позиціями є:
Папір формату А4
Кулькові ручки
Щоденники
Папки-реєстратори
Поштові конверти
Госптовари
Розширення асортименту постачання з такими партнерами можливе лише у сфері споживання працівників. Новорічні подарунки та продукти до свят, чай, кава, продукти харчування, побутова домашня хімія – ось той товар, що за особистих зв'язків можна продати додатково.
Асортимент, необхідний забезпечення офісу великої компанії, вже набагато ширше. Крім стандартних господарських та канцелярських товарів при комплексному обслуговуванні на замовлення потрапляють фліпчарти, масляні ручки, і навіть іноді вогнегасники. При збільшенні конкурентної боротьби, на перший план у постачанні офісів витратними матеріалами виходять особисті знайомства та бездоганний сервіс, що базується на тонкому знанні внутрішніх потреб керівництва та персоналу клієнтів.